Info klubbrenn 2015/allidrett

Postet av Tyristubben IF - Allidrett den 11. Jan 2015

Skigruppa arrangerer totalt 6 klubbrenn, hvorav 1 hopprenn. De dagene hvor det arrangeres skirenn er dette også allidrettstilbudet, det er ikke alternativt innendørsopplegg disse dagene med mindre det opplyses om annet på hjemmesiden vår. Alle er hjertelig velkomne til å delta! Alle renn blir arrangert ved klubbhuset hvor det er servering av varm saft og salg av vafler ved målgang. Det vil bli satt opp en liste over medhjelpere fra allidrettsgruppa, som bidrar med å servere varm saft og samle inn startnummer. Alle som har deltatt en eller flere ganger vil få deltagerpremie ved avslutning av skisesongen. Det blir kåret klubbmestere i langrenn f.o.m. 11 år. Pris kr 50,- pr renn.

Nytt av året er at alle starter med individuell start, dvs ikke fellesstart som tidligere. Da blir det ikke så synlig hvem som kommer først og sist i mål. For at dette skal gjennomføres på en god måte er det viktig at alle kommer tidsnok til påmelding kl 17.30, senest 17.45! Klubbrennene starter kl 18.00.

Mandag 12/1 Fristil OBS AVLYST!

Mandag 19/1 Klassisk

Mandag 26/1 Fristil

Mandag 2/2 Hopprenn

Mandag 9/2 Klassisk

Mandag 16/2 Fristil

Mandag 9/3 Premieutdeling på klubbhuset

Se forøvrig hjemmesida til skigruppa for info, og følg med på hjemmesida vår for oppdatert info.

Vel møtt til årets skirenn!